reisplanning - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Eline Amerongen - WaarBenJij.nu reisplanning - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Eline Amerongen - WaarBenJij.nu

reisplanning

Door: Eline van Amerongen

Blijf op de hoogte en volg Eline

13 Januari 2016 | Nederland, Wassenaar

20 januari vertrek ik vanuit Amsterdam naar Zuid-Afrika ik vlieg dan naar Kaapstad. Dan trek ik rond door Zuid-Afrika met een tour tot aan Johannesburg. Vanuit Johannesburg ga ik alleen op pad, ik ga via de kust weer terug naar Kaapstad (2 maart ben ik weer in Kaapstad).

3 maart vlieg ik vanuit Kaapstad richting Thailand (Bangkok). Vanuit Thailand ga ik backpacken naar de buurlanden, Vietnam, Laos en Cambodia. Hier doe ik ongeveer een maand over. Na een maand backpacken ga ik terug naar Bangkok om hier vrijwilligerswerk te doen in een weeshuis. Hierna doe ik nog een weekje vrijwilligerswerk bij de olifanten.

1 Juni is mijn tijd in Azië voorbij. Ik vlieg dan terug naar Amsterdam om daarna gelijk door te reizen naar Bonaire. In Bonaire blijf ik een maand. Daarna ga ik voor een maand naar Curaçao. Deze 2 maanden ga ik vakantie vieren.

3 Augustus vertrek ik vanuit Curaçao naar Suriname. Wat ik in Suriname ga doen weet ik nog niet, maar ik heb gelukkig nog alle tijd om hier over na te denken.

16 September ben ik weer terug in Nederland.


  • 13 Januari 2016 - 20:58

    Ilse:

    Lieve nicht,

    Wat een onwijs gave reis ga jij maken!
    Ik ben jaloers.. Geniet van al het moois van de wereld en ik kijk ernaar uit je verhalen hier te mogen lezen!

  • 13 Januari 2016 - 21:05

    Linda:

    Zo, dat is een pracht van een wereldreis zeg. Heel veel plezier, doe voorzichtig. Geniet ervan, we doen het wel met de foto's !!! Hartelijke groet, Linda

  • 13 Januari 2016 - 21:09

    Melissa Van Leeuwen:

    Wouwww wat een mooie reis!!! Heel veel plezier en ik spreek je snel weer!!

  • 13 Januari 2016 - 21:20

    Jessica Van Leeuwen:

    Jeetje Eline,
    Duidelijk beschreven.
    Beloof je, dat je vooral geniet, maar wel voorzichtig bent.
    Veel plezier en tot over 10 maanden.

  • 14 Januari 2016 - 12:04

    Linda Hoek:

    Wow! Eline! Wat een gave vooruitzichten! Heel veel plezier, geluk en veiligheid gewenst!

  • 15 Januari 2016 - 12:19

    Karin (Ponte):

    Wat super leuk dat je deze reis gaat doen. Ben benieuwd naar de verhalen en foto's natuurlijk! Veel plezier

  • 21 Januari 2016 - 13:24

    Tet:

    lieve schat ik hoop dat je veilig bent aangekomen in het verre zuid-afrika
    ik heb op internet even de foto's van kaapstad bekeken ziet er prachtig uit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wassenaar

Eline

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 13800

Voorgaande reizen:

20 Januari 2016 - 16 September 2016

Mijn eerste wereldreis

20 Januari 2016 - 03 Maart 2016

Start Zuid-Afrika

Landen bezocht: