Aangekomen in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Amerongen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eline Amerongen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Thailand

Blijf op de hoogte en volg Eline

05 Maart 2016 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal, 

Mijn tijd in Afrika is helaas al weer voorbij! De tijd vliegt voorbij! Ik heb een onwijs mooie tijd gehad in Afrika, maar nu begint weer een nieuw avontuur. 

Donderdag ben ik aangekomen in Thailand (Bangkok). Morgen ochtend vroeg begint mijn Tour richting Cambodja, Vietnam en Laos. Deze Tour duurt 4 weken.

De komende tijd heb ik waarschijnlijk niet zo vaak wifi aangezien dat hier niet zo ontwikkeld is als in het westen!

Maar ik hou jullie zo veel als ik kan op de hoogte

Ik heb nog een paar foto's toegevoegd.

Xxxx Eline

  • 06 Maart 2016 - 13:35

    Karin:

    Veel plezier in het mooie Azië!

  • 11 April 2016 - 14:41

    Mams:

    t ziet er schitterend uit.
    Fijn dat je het fantastisch hebt.
    Geniet er maar van.


  • 13 April 2016 - 15:25

    Maarten F.:

    Hoi Eline,

    Het doet mij goed om te zien dat het goed met jou gaat. Mooie reis, geniet ervan :)

    Gr,
    Maarten

  • 18 April 2016 - 09:11

    LIesbeth:

    Jeetje, wat een reis! ik hoef je niet te vragen of je geniet :)
    ( stuur wat warmte naar Nederland....)

  • 19 Juli 2016 - 21:36

    Jkleinveld:

    zie het laatste an april staan,ben je verder buiten beeld?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Eline

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 13773

Voorgaande reizen:

20 Januari 2016 - 16 September 2016

Mijn eerste wereldreis

20 Januari 2016 - 03 Maart 2016

Start Zuid-Afrika

Landen bezocht: