Daar ben ik weer!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Eline Amerongen - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Eline Amerongen - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer!!

Blijf op de hoogte en volg Eline

23 Augustus 2016 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer!
Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen!

Het is genieten!

Na mijn mooie tijd surfen in Bali (maand mei),ben ik door gegaan naar de andere mooie eilanden Bonaire en Curaçao hier heb ik veel gesnorkelt 2 duikbrevreten gehaald, veel mooie visjes gezien dolfijnen schildpadden het kon niet op!

Ik ben nu alweer 3 weekjes in Suriname waar ik 6 dagen naar het binneland ben geweest! Was geweldig het slapen in een han
gmat wakker worden aan de rivier vervolgens je zelf wassen in die rivier met je flesje zeep! Vervolgens hoor je de brulapen sporen van een juguar poema gespot zo gaaf!!

Na een een tocht van 8 uur door de jungele heb ik de voltsberg beklomen dit was leterlijk her hoogtepunt!!

Nog 3 weekjes hier en dan kom ik naar huis!
Wat saai.....
Baan zoeken en dan begint het echt leven!

De tijd is zo snel gegaan ik weet nog wel dat ik weg ging maar al mijn dromen zijn uitgekomen!

Tot 16 september! !
Wel fijn om iedereen weer te gaan zien ik heb jullie gemist!

Heel veel liefs,
Eline

  • 23 Augustus 2016 - 16:59

    Annette:

    De foto's zijn prachtig
    Ik mis nog wel een foto van Bonaire behalve die van die mooie schildpad die was prachtig daar.
    Wat een avontuur kind, maar ook heel fijn dat je over een paar weken weer thuis bent.

  • 23 Augustus 2016 - 17:18

    J.kleinveld:

    Zo dit kun je koesteren,geniet nog.

  • 24 Augustus 2016 - 10:31

    Simone Eijkelkamp :

    Lieve Elien!

    Prachtige foto's, wat een belevenis!
    Super gaaf!
    Blij dat je ook binnenkort weer terug komt!
    Geniet nog!

    Tot snel
    Liefs

  • 31 Augustus 2016 - 23:17

    Marcelle:

    Eline! Hoe gaaf!! Je zit in Suriname?
    Ik googlde je net toevallig even, benieuwd of ik iets van je zou vinden.
    En nu lees ik jouw wereldverhalen.
    Wat ontzettend stoer van je. Ik hoop dat alles goed met je is.
    Geniet nog even van de borgoe en de joggo's, de bakka bana's en de tjoeries. Geloof mij, zelfs die ga je missen in Nederland.
    Haha ;-). I love su 2!
    Groetjes, Marcelle

  • 07 September 2016 - 02:45

    Eline Van Amerongen :

    Hee Marcelle,
    Wat super leuk om iets van jou te horen!!

    Hoe gaat het met jou! Wat doe je allemaal jij ook in su geweest
    lang gelden?

    Met mij is alles goed heerlijk genieten die 9 maanden
    zijn zo snel voorbij gegaan! Hoop nog iets van je te horen!
    Liefs , Eline

  • 07 September 2016 - 12:25

    Marcelle:

    Leuk dat je reageert! Die 9 maanden zijn misschien snel gegaan, maar de rest van je leven denk je hier nog dagelijks aan terug. Dan zul je pas beseffen wat je allemaal geleerd hebt!

    Ik ben 2 jaar geleden in Suriname geweest. Heb daar stage gelopen op een basisschool. Fantastische mensen ontmoet en erg genoten van het land.

    Verder woon ik tegenwoordig in Woerden en werk ik Moordrecht in de kinderopvang. Heb 4 augustus nog aan je gedacht ;-). Dat heb je dus in Afrika gevierd? Was vast bijzonder.

    Wat ben je nu in Suriname aan het doen?
    Liefs Marcelle

  • 07 September 2016 - 12:27

    Marcelle:

    Onee, 4 augustus was je al in Suriname. Partybus genomen? Of bij t Vat een feestje gevierd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Eline

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 13802

Voorgaande reizen:

20 Januari 2016 - 16 September 2016

Mijn eerste wereldreis

20 Januari 2016 - 03 Maart 2016

Start Zuid-Afrika

Landen bezocht: