Vrijwilligerswerk in Thailand( Singburi ) - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Eline Amerongen - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Thailand( Singburi ) - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Eline Amerongen - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Thailand( Singburi )

Blijf op de hoogte en volg Eline

09 April 2016 | Thailand, Singburi

Hallo,
Hier ben ik weer terug in Thailand,
Na een hele mooie tour van 4 weken door Cambodja, Vietnam en Laos.
Ik zal wat mooie foto's er bij zetten.


Nu ben ik aangekomen in het vrijwilligers project.
Waar ik ga werken met de kindjes, dit doe ik 4 weken en erna nog een week met de olifanten.

Verder is het hier top! We zitten nu midden in een hittegolf zo 42 graden elke dag, En gevoelstemperatuur is zo 44 graden. Er zijn super leuke mensen hier en eindelijk ook weer wat Nederlanders. Mijn eerste week hier heb ik een cultuur week gedaan (heel veel tempels gezien, alweer..). Komende week ga ik de beachweek doen. Hopelijk zijn jullie nu weer een beetje op de hoogte. Oh ja 10 mei vlieg ik naar Bali. Hier ga ik veel surfen lekker relaxen.

Veel liefs,

  • 09 April 2016 - 18:26

    Tini Van Der Kroft:

    Je wordt zelfs al een surf chick
    Super gaaf Eline, veel plezier in alles wat je doet.
    Dikke knuffel.

  • 09 April 2016 - 18:29

    Eline Van Amerongen:

    Leuk eline!!
    Nog heel veel plezier daar!
    Kusss

  • 09 April 2016 - 18:37

    Fam. Kuyt:

    Hi Eline, wat leuk jouw reisverslag! Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Veel plezier en pas op de olifanten! Veel liefs van ons, May, Martijn, Joris, Julia en Tobias

  • 09 April 2016 - 20:29

    Joyce:

    Gaaf!! XX

  • 10 April 2016 - 23:13

    Marco Bonnie Thomas :

    Zo te horen vermaak jij je wel! Top! Thomas vond z'n kaarten geweldig... Liefs van ons xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Eline

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 13815

Voorgaande reizen:

20 Januari 2016 - 16 September 2016

Mijn eerste wereldreis

20 Januari 2016 - 03 Maart 2016

Start Zuid-Afrika

Landen bezocht: